יום שלישי, 25 במרץ 2014

סוגי מזרונים לבחירה של מזרון נוח


בחירה של מזרון היא אחת הבחירות החשובות שתבצעו במשך השנים, גם מכיוון שהמזרון הנ"ל ישמש אתכם למשך עשור לפחות, וגם כי בחירה של מזרון לא נוח יכולה לגרום לחוסר שינה, שרירים תפוסים וכאבי גב, מה שמשפיע בצורה ישירה על התפקוד היומיומי שלכם.
להלן סוגי מזרונים שקיימים בשוק אך הבחירה חייבת להיעשות על פי מה שנוח לכם בלבד, נוחות היא הקריטריון החשוב  ביותר בבחירת מזרון:
מזרוני קפיצים: האלמנט של הקפצים מעניק אלסטיות האיכות שומרת על אורך חייו של המזרון קיימים שני סוגי מזרוני קפיצים: קפיצים המחוברים אחד לשני וקפיצים מבודדים, קפיצים מבודדים כשמם כן הם מבודדים האחד מהשני כך שתזוזה של אחד מהם אינה משפיעה  על השאר.
מזרוני פוטון- נוח לשינה ומתאים עצמו לצורת הגוף מזרון זה מגיע בכמה מידות של קשיחות ועשוי מבד כותנה.
מזרון אויר- עשוי כריות אויר ובעלי רכות מזרונים אלו לא ממוצלים לטווח ארוך כי הם מאבדים את צורתם ואינם נוחים לאורך טווח.
מזרוני מים- מזרונים אלו מתאימים עצמם באופן מושלם לצורת הגוף אך לא פרקטיים לאורך זמן כי הם כבדים במיוחד, לא מסוגלים לסחוב משקלים כבדים ויכולים להתפוצץ ולגרום להצפה בחדר השינה.

מזרונים מתכוונים- המזרונים הנ"ל מאוד נחשקים המחיר שלהם הוא גבוה בגלל האיכות הגבוהה של המוצר, אחד היתרונות החזקים שלהם זה ליכולת לכוון את המזרון לצורה שהכי נוחה לכם, במיוחד למי שסובל מבצקות הרגלים, או נשים בזמן הריון שיכולות להתאים את המזרון בדיוק לתנוחה הנוחה להן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה