יום שלישי, 25 במרץ 2014

אני רוצה חדר שינה כמו בקטלוג של איקאה

כל פעם שאני מקבלת קטלוג של חברת איקאה אני ישר מדפדפת לחדרי שינה ומדמיינת את עצמי באותו החדר שינה, תמיד זה נראה כזה מזמין וחם, רק להיכנס שם למיטה וללכת לישון.
לפני כמה ימים החלטתי לקנות מזרון חדש, כי המזרון שלי כבר עבר זמנו, לא נוח ובטח לא מזמין! אז הלכתי לחנות של מזרונים שקיבלתי עליה המלצות שיש שם מזרונים ממש איכותיים ומחירים טובים, אז בחרתי מזרון קפיצים משולב עם לטקס, כי מזרון זו קנייה של פעם בעשור אז יאללה נשקיע.
אז רכשתי גם מזרון וגם התאמתי למזרון מיטה, אבל עכשיו אני רוצה לעצב חדר שינה כמו קטלוגים, שיהיה מזמין ונוח ומרגיע. שמתי לב שהרוב בעיצוב של חדרי שינה שזה משחקים של טקסטיל, שמיכות, כריות, מצעים, וילונות וכדומה, אז הלכתי לקנות הכול!! שמיכת פוך כיסוי למיטה, מצעים בכל מיני צבעים ושילובים, כריות לשינה וכריות נוי, וילונות בצבע שמנת וזהו החדר שלי מושלם כל מה שנישאר זה טאצ' אחרון של תמונה וקצת נרות ריחניים, וכמה פסלים קטנים.

אין ספק שהשינוי הוא אדיר, עכשיו אני רק מחכה להיכנס למיטה שלי וללכת לישון, אה כן חסר לי עוד משהו, חבר, בן זוג מישהו שאני אוכל לחלוק איתו את המיטה המושלמת שלי. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה