יום שלישי, 25 במרץ 2014

הלכתי לקנות מזרון ומצאתי אהבה


אומרים שמוצאים אהבה במקום הכי לא צפוי, במקרה שלי זה גם מאוד נכון.
סבלתי תקופה מחוסר שינה וכאבי גב, היה לי ברור שהחוסר שינה שזה מכאבי הגב, אז הלכתי לאורטופד מומחה והוא בדק אותי ואמר לי שיש לי שריר תפוס נתן לי כדורים ומשחה, ואמר לי שזה צריך לעבור תוך כמה ימים, אבל זה לא עבר, אז קבעתי אליו שוב תור ובבדיקה השנייה הוא שאל אולי מה לגבי המזרון שלך? חשבתי על זה ובאמת המזרון שלי היה ישן, זה מזרון שיש לי כבר איזה 10 שנים, שקניתי אותו זה היה בגלל שהוא היה זול והייתי סטודנט ולא היה לי כסף להשקיע במזרון איכותי. היום כבר יש לי כסף וגם ככה רציתי לשפץ את החדר שינה, אז אם כבר אני אקנה מזרון איכותי. הלכתי לחנות של מזרונים במרכז העיר, אמרתי למוכר שאני מחפש מזרון טוב ואיכותי וכסף זאת לא בעיה, אני פשוט סובל מכאבי גב אז אני צריך מזרון אורטופידי, המוכר נתן לי כמה אופציות ואמר לי נסות אותם, לשכב קצת על כל אחד ולבחור מה הכי נוח לי.
בזמן שאני שוכב על אחד מהמזרונים היא נכנסה. זה היה כמו בסרט, פתאום שמעתי מוזיקה ברקע (באמת הייתה מוזיקה מהחנות), הכול זז באיטיות היא מסתכלת עליי שוכב על המזרון ומחייכת, אז הייתי חייב להגיד משהו, ליזום שיחה, אז אמרתי לה מה את אומרת על המזרון הזה? נוח? בואי תנסי איתי.
ומכאן הדברים התגלגלו ואנחנו מתחתנים בעוד חודשיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה