יום שלישי, 25 במרץ 2014

ובסוף זה נגמר וצריך לקנות מזרון

אני וחברה שלי נפרדנו ועכשיו אני צריך להתחיל הכל מחדש, היא הייתה האהבה הכי גדולה של החיים שלי, מאז שפגשתי אותה כאילו מישהו הדליק לי אור בלב, הייתה לנו תקופה של שנתיים וחצי מדהימות היינו החברים הכי טובים, פגשתי אותה שהיינו סטודנטים, היא הייתה בחורה קלילה וצוחקת תמיד, היינו צוחקים על הכול כל הזמן, עברנו לגור ביחד שסיימנו את הלימודים, תמיד הכול הלך בקלילות לא היה לנו כסף החיים היו דיי קשים אבל תמיד היה לנו אחד את השנייה, לעזור להרים ולתמוך, לפני חצי שנה היא התחילה לעבוד במשרד פירסום מפורסם בת"א, ומאז הכול התחיל להידרדר, היא פתאום הפכה לבן אדם אחר, שונה ממי שהכרתי, הצחוק התחלף העצבים ודיכאון, אני לא יודע אם זאת העבודה או החיים, אבל לאט לאט התחלנו להתרחק ולפני שבוע הייתה לנו שיחה קשה עם הרבה דמעות והחלטנו להיפרד.

עכשיו זה הזמן שלי להתחיל לאסוף את השברים ולקום על הרגליים, השכרתי דירה בתל אביב והדבר הראשון שאני צריך לקנות זה מזרון כדי שיהיה לי איפה לישון, אין לי כלום הכול נישאר אצלה בדירה, לא רציתי לבוא לקחת דברים משם כי זה קשה לי מדי, אז אספתי את הבגדים שלי את מחשב הנייד שלי ויצאתי לדרכי, שמתי את הדברים שלי בדירה הריקה, ובדרך עברתי ליד חנות מזרונים, חזרתי לשם בשביל לקנות מזרון, המוכרת הייתה מאוד נחמדה, והתחלתי לספר לה את כל הסיפור. היא חייכה ואמרה לי לא נורא אתה גר בת"א העיר הכי טובה להיות בה רווק, אני אקח אותך לצאת היום אם תקנה מזרון. קניתי. יצאנו. אני לבד ורע לי, אבל יש לי מזרון מעולה, וידידה חדשה, אז אולי זה התחלה של משהו..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה