יום שני, 7 באפריל 2014

שינויים לקראת פסח

פסח בפתח ואני חושבת שהגיע הזמן לעיצוב הדירה מחדש, אין לי יותר מדיי כסף, ואני לא יכולה לשפץ כי זו לא דירה שלי, אלא דירה בשכירות. אז מה שנותר לי זה לשנות את הקיים ולא ביותר מדיי כסף.
הסלון שלי דיי סבבה, הספות יחסית חדשות, המזנון גם יחסית חדש מדוד שלי שקנה סלון חדש, אני אולי אוסיף קצת כריות נוי, תמונה גדולה, ושטיח.
הבעיה מתרכזת בעיקר בחדר השינה, לא נעים להגיד שיש לי חדר שינה עלוב ברמות, יש לי מזרון ישן על הרצפה, אין מיטה, אין לי ארון, יש לי מדפים מפלסטיק של "כתר" אין לי שידה בקיצור אין לי כלום, מאז שהייתי סטודנטית ועד היום (עברו 7 שנים) בחדר שינה נראה אותו דבר, לפחות פעם היה לי ארון.
אז מזרון חדש אני חייבת! מיטה גם הכי בסיסית שיש והכי זולה אבל חייבת מיטה. אז נתחיל גם בחירה של מזרונים, חיפשתי באינטרנט באתר השוואת מחירים, ומצאתי כמה חנויות, באזור המרכז, הלכתי לחנות, בדקתי את פיזית את המזרונים, שכבתי עליהם מצאתי מה הכי נוח שאלתי אם אפשרי להזמין מהאינטרנט מהאתר שלהם אמרו לי שכן, רשמתי את הדגם והזמנתי באינטרנט.
עכשיו מיטה, אני בסה"כ צריכה בסיס במידה שתתאים למידותיו של אותו מזרון שקניתי, לא בעיה.
הלכתי לנגר, והוא עשה לי בסיס, במחיר טוב מאוד. עכשיו רק נישאר ארון, חייבת להחליף את המדפים האלה, קניתי ארון 3 דלתות מתאים בול לחדר שלי.
זהו רק צריך עכשיו ליפות את החדר שינה, וילון, שטיח קטן, תמונה, נרות, מצעים יפים וזהו.

חדר שינה חדש ויפה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה