יום שלישי, 22 באפריל 2014

תאריך לפי מזרון

מכירים את זה שאתם זוכרים תאריכים לפי רהיטים? ההורים שלי כאלה, הם זוכרים לפי רהיטים "הספה הזאת ביולי תהיה בת 25 קנינו אותה שלוש שנים לפני הבר מצווה שלי יוני", "המקרר הזה בן 10 קנינו אותו לפני החתונה של אלונה".

אני הכרתי את חבר שלי ביום שקניתי מזרון חדש, בדיוק הגיעו המובלים וחנו ברחוב, חסמו לו את הכביש, והוא צפר, אז ירדתי, התחלנו לדבר, הוא לקח את המספר טלפון, ומאז אנחנו ביחד, כבר שנתים וחצי, מאז כבר המזרון קצת נהרס, אמרתי לחבר שלי שצריך לקנות מזרון חדש וגם מיטה כי היא כבר חורקת, כל פעם שהוא מסתובב במיטה, גם כל המזרון קופץ וגם ומיטה עושה רעש כאילו שהיא עומדת להתפרק.

הלכנו לאיזה חנות מזרונים ליד העיר, ראינו כמה מזרונים אורטופדיים, גם מזרוני ויסקו, מזרוני לטקס, כל מיני בסוף קנינו מזרון חדש, בשילוב מעטפת ויסקו.

בינתיים הגיע גם היום הולדת שלי, זה היה יום לפני ערב פסח, בדיוק באותו יום שהגיע המזרון החדש, חזרתי הביתה מהעבודה מוקדם, ואני רואה את חבר שלי כרגיל בחדר עבודה שלי, חבר שלי עובד מהבית, אמרתי לו: "קנית לי מתנה?" הוא ענה לי "עוד מעט אני אלך", האמת זה עיצבן אותי, למה תמיד לחכות לרגע האחרון?

ואז הוא אמר לי שהגיע המזרון אבל יש לו קרע בצד, נכנסתי לחדר שינה, ועל המזרון החדש הייתה מונחת קופסא מהודרת של טבעת אירוסין.



הוא הציע, אמרתי כן!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה