יום שלישי, 22 באפריל 2014

אני שוכב במיטה

אני שוכב במיטה, שומע דיוויד בואי, פתאום אני שומע משהו נקרע.. הכלבה של קרעה לי את המזרון, אני בשוק, חטפתי עצבים, צעקתי על הכלבה, היא הסתכלה עליי במבט של "..אני רק עברתי פה.. עם השיניים שלי.. ואז מזרון אחד בכנס לי בפה, אני לא עשיתי כלום.."

אחרי שעה של עצבים, חזרתי לעצמי, הכלבה התחנפה, ואז חשבתי, אולי זה קרה בזמן? מחר פסח, אולי אני פשוט אקנה מזרון אורטופדי חדש? המזרון שיש לי עכשיו דיי מעפן אם לומר את האמת, הוא היה פה בדירה שנכנסתי, לא יודע מה עבר עליו, או יותר נכון מי עבר עליו, הוא ממש לא נוח, אז אולי הגיע הזמן להחליף מזרון?

טוב יאללה, יום ראשון, צהריים, אני לא עובד כי יש לנו חופש מהעבודה, מחר פסח, יאללה בואי בריף (הכלבה החמודה שלי), נלך לקנות לנו מזרון ומיטה, כי אם כבר, אז יאללה נקנה גם מיטה.

נסעתי לנס ציונה לאזור תעשיה, כי אני במקור מנס ציונה, ואני מכיר חנויות באזור, נכנסנו לחנות של מזרונים, כמובן שכולם התלהבו מבריף, כי היא באמת חמודה, אפילו לא אמרו לי שהיא צריכה להישאר בחוץ. ניגשה אלי מוכרת ממש חמודה, נראית צעירה, אחרי צבא כזה, אז כמובן שניסיתי להתחיל איתה, אין כמו חנות של מזרונים בשביל להתחיל עם בחורה, אמרתי לה שאני מחפש מזרון טוב שיחזיק מעמד לפחות 10 שנים, ואני צריך אותו היום כי הכלבה המודה שלי קרעה לי את המזרון, היא נתנה לי כמה אפשרויות, ואמרה לי לנסות את המזרונים האלה לבחור מה נוח לי, אז אמרתי לה שתבוא לשכב לידי, לראות אם זה נוח עם בת זוג, אז היא שאלה אותי, יש לך חברה? אמרתי לה: לא, בשבילך, אני מחכה לך, אני רוצה שיהיה לך נוח, אם תעברי לגור אצלי? שיהיה לך נוח לישון.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה