יום חמישי, 15 במאי 2014

מזרונים ואירוסין

זה היה הלילה הכי מדהים בחיי, חבר שלי לקח אותי למסעדה סתם, כי אנחנו עשינו הסכם שעברנו לגור יחד שפעם בשבוע אנחנו יוצאים, או למסעדה, או לסרט, או בית קפה או פאב. והפעם זו הייתה מסעדה.

האוכל היה באמת טעים, כל מה שהזמנו היה מעולה. זאת הפעם הראשונה שאכלתי גם מנה ראשונה גם עיקרית וגם קינוח וחיסלתי הכול. חזרנו לאוטו ואז הוא אמר לי לפתוח את התא כפפות להוציא לו משם טישו, אני פותחת את התא כפפות והייתה שם קופסא של טבעת, הוא אמר לי זה בשבילך..

פתחתי ובייתה שם טבעת אירוסין הכי יפה שראיתי, ואז הוא לקח לי את היד ואמר לי, תתחתני איתי? אמרתי לו כן, והוא שם לי את הטבעת על האצבע והיא התאימה בדיוק הרגשתי כמו סינדרלה ונעל הזכוכית.

ואז הוא אמר יאללה נוסעים לחגוג, נסענו לבר הקבוע שלנו, וכל החברים שלנו חיכו לנו שם. בלינו כל הלילה, חזרנו הביתה, נכנסנו למיטה, ואז אנחנו מרגישים רטוב, מזרון ספוג מים, או בעצם פיפי.

הכלב שלנו פרסקי השתין על כל המיטה, המזרון מסריח ברמות מטורפות מפיפי. כמובן שפרסקי התחבא מתחת למיטה, עם פרצוף מסכן.. ישנו בסלון.. על הספה.


יום למחרת בבוקר, הדבר הראשון שעשינו כזוג מאורס הוא לקנות מזרון, נסענו לצומת ביל"ו לחפש חנות מזרונים, אבל זה היה כיף, כי היינו מאורסים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה