יום שלישי, 1 ביולי 2014

מזרון אורטופדי חדש

סוף סוף גמלנו את הקטנה שלנו מחיתולים, זה היה תהליך ארוך ומייגע, אבל עשכיו היא סוף סוף למדה להשתמש בשירותים, ועשיו הגיע הזמן להחליף מזרון. כל המזרון שלנו מלא בכתמים של פיפי ודברים שנשפכו, 5 שנים רציתי לקנות מזרון חדש וחיכיתי ועכשיו סוף סוף אפשר. אני ובעלי הלכנו לחנות מזרונים שהמליצו לנו עליה, והמבחר היה מאוד גדול של מזרונים אורטופדיים, מזרוני ויסקו, מזרוני קפיצים, מזרוני ספוג, מזרוני לטקס, וכולם תחת הקטגוריה של מזרונים אורטופדיים, המוכר בחנות הציע לנו לשכב על המזרונים לראות מה הכי נוח לנו, מצאנו את עצמנו עוברים ממזרון למזרון, ושוכבים על המזרונים השונים, האמת כולם היו נוחים ולא ידענו במה לבחור, אמרנו שאנחנו מזרון שיהיה עמיד לאורך זמן ואם אפשר עם מעטפת נגד נוזלים, כי בטח יהיו לנו עוד ילדים בעתיד שגם אותם נצטרך לגמול מחיתולים.. אז מהידע שלנו מהעבר זה מה שאנחנו צריכים.
הוא הציע לנו מזרון אורטופדי מסוים, עם אחריות של היצרן ל- 10 שנים הבד שעוטף את המזרון דוחה נוזלים. אז לקחנו. החלטנו לא לחקות למשלוח ולקחנו את המזרון איתנו על גג האוטו. הגענו הביתה הנחנו את המזרון על המיטה והוא מתאים בול. לא יכולתי כבר לחכות שהילדה תירדם ולסיים את עבודות הבית ולהיכנס למיטה.
סוף סוף הגיע הרגע, עטפתי את המזרון עם מצעים חדשים ששמרתי למזרון החדש, ונכנסתי למיטה, וואו זו הייתה חוויה של שינה מהטובות שחוויתי.
שבוע אחרי גיליתי שאני שוב בהריון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה