יום חמישי, 31 ביולי 2014

מזרונים וריבים

מעבר דירה עם חברה בפעם הראשונה הוא גם מרגש וגם מביא לא מעט ריבים. כל אחד מגיע את צורת התנהגות שלו, ולפעמים לא רואים עין בעין אותו הדבר. אחת הקניות הראשונות שעשינו היא מזרון אורטופדי. הגענו לחנות המזרונים ושם התחילו הוויכוחים. היא רצתה כזה ואני אחר, אני פחות הייתי מעוניין להשקיע הרבה כסף במזרון כי זאת דירה שכורה, ואנחנו עוד נעבור הרבה דירות, לא בטוח שהמזרון יתרים בגודלו לכל מיטה. היא רצתה מזרון יותר גדול מהסטנדרט ואני חשבתי על זה שמזרון כזה ידרוש גם מיטה שתתאים לו. היום החדר שינה שלנו גדול, אבל אם עוד שנה חדר השינה יהיה יותר קטן? איפה תיכנס מיטה כזו גדולה?

בזמן שאנו מנסים סוגי מזרונים אורטופדיים שונים, אני חושב על ההוצאות שמחכות לנו, והיא לא מעניין אותה, היא רואה בזהירות הכספית שלי חוסר מחויבות, כאילו שאני לא בטוח שאני והיא זה לנצח בגלל זה אני לא רוצה להשקיע כסף על מזרון איכותי וריהוט חדש. חוץ מזה יש לנו הרבה ריבים על זה שאני לא עושה מספיק ולא עוזר, לא מנקה אחרי, ולא דואג לבית. סבבה אני מבין, אבל אני גבר, לא איכפת לי אם יש כלים בכיור, ועד שאין לי בכלל בגדים אני לא רואה צורך לעשות כביסה. ולא איכפת לי אם הגרביים שלי זרוקות בבית. היא הכל מפריע לה. כל דבר שאני רוצה לקנות בסופר היא לא רוצה, זה בזבוז כסף מבחינתה פתאום יש לה מושג שנקרא בזבוז כסף. בקיצור לגור ביחד זה קשה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה